"צים" גייסה מיליוני דולרים לסטאראפ מהפכני

אליהו גרין No Comments on "צים" גייסה מיליוני דולרים לסטאראפ מהפכני

הופו מערכות, ספקית של פתרונות מעקב חדשניים עבור נכסים לא ממונעים, מודיעה על השלמת סבב גיוס A בסכום של 10 מיליון דולר, בהובלת חברת צים וקרן ההון-סיכון theDock לצד משקיעים פיננסיים חדשים ובעלי מניות קיימים כדוגמת TAU Ventures, הייקו ועוד

מכולות של חברת 'צים' צילום: Yaakov Naumi/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הופו הינה ספקית מובילה של פתרונות מעקב וניטור של נכסים וציים, אשר מאפשרת לראשונה להפוך נכסים לא ממונעים לציים חכמים ומקוונים, ובכך מסייעת לעסקים וחברות לוגיסטיקה לעקוב ולנהל בקלות את תפעול המלאי והציוד שלהם באופן יעיל יותר, על ידי הצגת נתונים וניתוחים בזמן אמת. הפתרון של הופו מתוכנן במיוחד למעקב וניטור של נכסים ללא מקור מתח, אשר פתרונות מעקב רגילים אינם מתאימים, או נחשבים ליקרים מדי. זאת על ידי מינוף טכנולוגיית מעקב ייחודית וחסכונית באנרגיה, המאפשרת לחיישני מעקב לשרוד לטווח של שנים רבות תוך עמידה בתנאי שטח מורכבים.

הפתרון של הופו נמצא בשימוש במגוון סוגי נכסים וגדלי ציים, מחברות תפעול קטנות ומשפחתיות ועד חברות ענק הנוגעות בהשכרת ותפעול ציוד לוגיסטי המערכת של הופו נמצאת בשימוש בעולמות התחבורה, תעופה, ניהול פסולת, ועוד. לקוחות המשתמשים בפתרונות של הופו משפרים את אופן תפעול הנכסים, מייעלים את המערך הלוגיסטי, ומציעים חווית לקוח משופרת.

ההשקעה הנוכחית נועדה להגדיל את דריסת הרגל של החברה ברחבי העולם במקביל לכניסה לעולם הלוגיסטיקה הימי, בשיתוף ותמיכת צים, מחברות תפעול ושינוע מכולות המובילות בעולם. הפתרון החדש של הופו מותאם בייחוד למכולות יבשות, ומאפשר להפוך כל מכולה לחכמה. בעזרת שילוב של הטכנולוגיה של הופו יחד עם טכנולוגיות סולאריות, הפתרון המוצע מיועד לשרוד מעל לעשר שנים ובכך לכסות את כל חיי המכולה מרגע התקנתו. .

איתי חיות, מנכ"ל הופו: “אנחנו נרגשים מהצבעת האמון המגיעה ממשקיעים קיימים וחדשים. הסבב הזה יאפשר לנו להפוך מיליוני נכסים לא ממונעים לציים חכמים בעולמות התחבורה, תעופה, לוגיסטיקה ועוד. אנחנו שמחים מהשותפות עם אחת החברות המובילות בעולם הלוגיסטיקה הימית. השילוב של הטכנולוגיה של הופו עם הניסיון והידע של צים יאפשרו לנו להפוך מכולות ימיות יבשות למקור ידע דיגיטאלי קריטי לשרשרת האספקה הגלובלית. מגיפת הקורונה לימדה את העולם על המשמעות של הפרעות וצווארי בקבוק בשרשאות-אספקה, ואנחנו רואים מגוון רחב של חברות 'מסורתיות' אשר פונות לפתרונות דיגיטיזציה של ציים, בין אם לטובת ייעול, או ליצירת מנועי צמיחה חדשים".

אלי גליקמן, נשיא ומנכ"ל צים: "בתקופה שבה היכולת לשפר את שרשרת האספקה הוכיחה את עצמה כיכולת קריטית, אנו שמחים לפתוח ביוזמה דיגיטלית חדשה זו. ברחבי העולם ישנן כ-26 מיליון מכולות יבשות (DRY VAN). לטכנולוגיית המעקב החדשנית של הופו פוטנציאל לחולל מהפכה באופן שבו שחקנים בתעשייה עוקבים אחר תנועתן, ומאפשרת ייעול נוסף של ציי המכולות. אנו מצפים לעבוד עם הצוות של הופו על יישום פתרון זה, שהינו ראשון מסוגו, בצי המכולות היבשות שלנו, כמו גם לקדם את יישומו ברחבי התעשייה."

נמרוד כהן, שותף מנהל בקרן TAU Ventures: "אנחנו מלווים את הופו מתחילת דרכה וגאים מאד בצוות ובחברה על ההתפתחות העקבית והמשמעותית ועל הפיכת החזון למציאות שמסייעת לגופים המשמעותיים ביותר בתעשיות בהן פועלת החברה"



0 תגובות